Drukuj

Technikum w zawodzie technik organizacji reklamy

     Uczniowie technikum reklamy poznają zagadnienia związane z wykonywaniem usług reklamowych, projektują plakaty, billboardy, ulotki, przygotowują filmy reklamowe, zajmują się fotografią reklamową, przygotowują gadżety reklamowe np. koszulki i kubki. Uczą się również organizować i przeprowadzać kampanie reklamowe, dobierać odpowiednie formy reklamy i media. Technik reklamy posiada wiedzę z zakresu badań marketingowych, pozyskiwania zleceń, prowadzenia rozmów sprzedażowych, negocjacji oraz pracy w agencjach reklamowych.

 

W technikum uzyskuje się 2 kwalifikacje:

PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową

 

W zestawie przedmiotów zawodowych znajdą się m.in.:

  • Grafika komputerowa
  • Fotografia reklamowa
  • Techniki multimedialne
  • Rysunek i liternictwo
  • Reklama w mediach cyfrowych
  • Produkcja reklamy
  • Realizacja kampanii reklamowych
  • Skuteczność i efektywność kampanii reklamowych
  • Organizacja sprzedaży reklamy

 

 Możliwości zatrudnienia

Absolwent technikum w zawodzie technik reklamy będzie miał możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.

TECHNIK REKLAMY TO ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ DLA LUDZI KREATYWNYCH, AMBITNYCH, OTWARTYCH NA NOWE WYZWANIA!