A- A A+

Film promocyjny 2021

 

 

F

i

l

m

 

p

r

o

m

o

c

y

j

n

y

BEZPŁATNY DOSTĘP DO DZIENNIKA ELEKTRONICZNEGO DLA RODZICÓW I UCZNIÓW!!!!
Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu
Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu
Liceum ogólnokształcące o profilu proobronnym z elementami ratownictwa medycznego
Technikum organizacji reklamy
Technikum hotelarskie
Technikum hotelarskie
Technikum gastronomiczne
Technikum gastronomiczne
Liceum ogólnokształcące ratownictwo medyczne i promocja zdrowia
Technikum informatyczne
Branżowa Szkoła I stopnia
Technikum logistyczne
Drukuj

UWAGA! Ważne informacje

Opublikowano w Aktualności

UWAGA!

Ważne informacje dla uczniów, rodziców i opiekunów prawnych.

Przekazujemy Państwu ważne informacje Dyrektora ZSZiO im. KZL w Lubaniu, dotyczące aktualizacji i weryfikacji zasad zdalnego nauczania zgodnie z bieżącym stanem prawnym i potrzebami.

W załączeniu przesyłam dokument, który zawiera:

1.Kontakt ze szkołą.

2.Bezpieczeństwo uczniów oraz najważniejsze telefony ogólnopolskie i lubańskiego systemu wsparcia.

3.Kontakt w sprawach wychowawczych (pomoc psychologiczno–pedagogiczna).

4.Pomoc techniczna.

5.Konsultacje z nauczycielami.

6.Organizacja praktyk zawodowych w technikum.

7.Organizacja kształcenia zawodowego w branżowej szkole I – go stopnia.

8.Organizacja pracy biblioteki.

 

                 Pozdrawiam

               Lidia Błażków

               dyrektor szkoły

 

 

 ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY OD 26.10.2020r.

NAUCZANIE ZDALNE

 

W związku z zawieszeniem zajęć w ZSZiO im. KZL w Lubaniu z powodu pandemii, podajemy ważne numery telefonów i mailowe adresy kontaktowe:

1. Kontakt ze szkołą:

Sekretariat szkoły tel. 75/722 25 30

Adres e-mail szkoły –   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

2. Bezpieczeństwo uczniów oraz najważniejsze telefony ogólnopolskie i lubańskiego systemu wsparcia:

 

Za bezpieczeństwo ucznia i udział w zajęciach podczas zdalnego nauczania odpowiadają rodzice i opiekunowie prawni (art. 35 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 Prawo Oświatowe). W obecnym czasie, priorytetem jest zdrowie uczniów, co wiąże się z przestrzeganiem zasad i zaleceń zdrowotnych zawartych w wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Realizacja obowiązku nauki wymaga codziennego uczestnictwa uczniów w zajęciach. Frekwencja jest odnotowywana w e-dzienniku. Nieobecności są usprawiedliwiane na dotychczasowych zasadach.

 

INSTYTUCJE POMOCOWE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH

 

                                                                                             NAZWA INSTYTUCJI

                                                             NUMER TELEFONU

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Lubaniu

Numer alarmowy 696 476 475   wyłącznie do przyjmowania zgłoszeń o zaistnieniu zagrożenia zdrowia publicznego

Infolinia Funduszu Zdrowia

800 190 590 dotyczący postepowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Lubaniu

75 646 51 10

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaniu

75 64 61 170

75 64 61 171

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu

75 646 46 36

75 722 21 50

Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu

75 722 90 00

Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu

Oddział Psychiatryczny dla Dzieci

Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dzieci I Młodzieży

571 334 879

756 494 706

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu

Oddział Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży

+48 571 306 307

Fundacja " Dajemy dzieciom siłę"

dla dzieci i młodzieży do 18 r. ż. 

dla rodziców i nauczycieli:

116 111

www.116111.pl

800 100 100

www.800100100.pl

ITAKA – antydepresyjny telefon zaufania

tel. 22 484 88 01

czynny w poniedziałki i czwartki od 17.00 do 20.00

800 70 2222

numer całodobowy

Telefon Zaufania dla Osób Dorosłych w Kryzysie Emocjonalnym

116 123

3.Kontakt w sprawach wychowawczych (pomoc psychologiczno – pedagogiczna)

         Wszyscy uczniowie szkoły mogą korzystać z pomocy psychologiczno – pedagogicznej w formie zdalnej - wychowawcy, psychologa, pedagoga i specjalistów (logopedia, terapia pedagogiczna, rewalidacja oraz zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze) wg obowiązującego planu pracy szkołyi harmonogramów.

Kontakt za pomocą Classroom, dziennika elektronicznego lub e-mailowo.

 

Sylwia Kowalska

pedagog szkolny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Monika Kruk – Bagińska

psycholog / pedagog szkolny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Aleksandra Kliś

doradca zawodowy / nauczyciel zajęć rewalidacyjnych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Kamila Małek

logopeda

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Katarzyna Wergieluk

nauczyciel terapii indywidualnej

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Kamila Widzisz

nauczyciel zajęć rewalidacyjnych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Harmonogram pracy:

pedagogów szkolnych

 

 

   Poniedziałek  

       Wtorek    

       Środa      

      Czwartek     

           Piątek      

Sylwia Kowalska

pedagog szkolny/ nauczyciel terapii pedagogicznej

8.00-13.30

 

8.00-15.30

 

8.00-15.30

 

8.00-12.30

 

9.00-14.00

 

Monika

Kruk-Bagińska

psycholog/pedagog szkolny

8.00-13.00

 

8.00-14.00

 

8.00-14.00

 

8.00-16.00

 

8.00-13.00

 

Aleksandra Kliś

pedagog szkolny/doradca zawodowy/ nauczyciel zajęć rewalidacyjnych

13.00-15.30

-

-

-

12.30-15.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  TERAPIA PEDAGOGICZNA 

Prowadząca: Sylwia Kowalska

L.p.

Grupy

Klasa

Godzina realizacji

1.

Grupa 1

2 A BS +2 LW

1 lekcja poniedziałek

2.

Grupa 2

2 TIp+2 B BS + 2 TGg

9 lekcja środa

3.

Grupa 3

2 C BS+ 2 TRg + 3 TR

9 lekcja czwartek

 

 

 

 

TERAPIA PEDAGOGICZNA - indywidualna

Prowadząca: Katarzyna Wergieluk

L.p.

Terapia indywidualna 

Klasa

Godzina realizacji

1

Terapia indywidualna 

2  C BS

2 lekcja poniedziałek

2

Terapia indywidualna 

2 A BS

8 lekcja poniedziałek

3

Terapia indywidualna 

1 B BS

8 lekcja środa

4.

Terapia indywidualna 

1 A BS

1 lekcja piątek

 

 

 

 

 

TERAPIA LOGOPEDYCZNA - indywidualna

Prowadząca: Kamila Małek

L.p.

Terapia indywidualna 

Klasa

Godzina realizacji

1

Terapia indywidualna 

2  C BS

2 lekcja poniedziałek

2

Terapia indywidualna 

2 C BS

3 lekcja poniedziałek

3

Terapia indywidualna 

2 A BS

5 lekcja poniedziałek

 

 

 

 

ZAJĘCIA REWALIDACYJNE

Prowadząca: Aleksandra Kliś

L.p.

Zajęcia rewalidacyjne 

Klasa

Godzina realizacji

1

Zajęcia rewalidacyjne 

2  C BS

9 lekcja poniedziałek

2

Zajęcia rewalidacyjne 

1 A BS

7 lekcja wtorek

3

Zajęcia rewalidacyjne 

2 TI p

9 lekcja czwartek

 

 

 

 

ZAJĘCIA REWALIDACYJNE

Prowadząca: Kamila Widzisz

L.p.

Zajęcia rewalidacyjne 

Klasa

Godzina realizacji

1

Zajęcia rewalidacyjne 

2  C BS

1 lekcja poniedziałek

4 lekcja piątek

  

 

 

4. Pomoc techniczna:

Numery telefonów i harmonogram konsultacji z informatykami:

Imię i nazwisko nauczyciela/telefon

Poniedziałek

Wtorek

    Środa

Czwartek

Piątek

Mirosław Nir

tel. 601 480 994

 

8.00-8.45

11.50-12.35

 

12.45-13.30

Magdalena Sibilska

tel. 792 810 328

13.30 – 14.15

 

 

10.35 – 11.15

 

Ewa Żuławska

tel. 575 312 250

 

10.55 – 11.40

 

8.00 – 8.45

 

 

5. Konsultacje z nauczycielami:

Konsultacje zdalne poprzez dziennik elektroniczny z nauczycielami dla uczniów i rodziców:

Lp.

Imię i nazwisko nauczyciela

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

  1.  

Anna Bednarska

lekcja 7

  1.  

Anna Borczyk

lekcja 9

  1.  

Izabela Byk

lekcja 8

  1.  

Michał Cybulski

lekcja 9

  1.  

Grażyna Danilecka

  1.  

Izabella Gawron

lekcja 9

  1.  

Małgorzata
Gut-Twardowska

lekcja 9

  1.  

Aleksandra Grochala-Hawrylewicz

lekcja 8

  1.  

Anna Grzegrzółka

lekcja 9

  1.  

Urszula Hetnar

lekcja 8

  1.  

Aneta Ignaciuk

lekcja 9

  1.  

Aleksandra Jabłońska

lekcja 8

  1.  

Agnieszka Jasińska- Dinsber

lekcja 9

  1.  

Katarzyna Jaskółowska

lekcja 8

  1.  

Marta Kabata

lekcja 8

  1.  

Jan Jaworski

lekcja 7

  1.  

Aleksandra Kalinowska

  1.  

Beata Kwiecińska

lekcja 7

  1.  

Piotr Kozaczuk

lekcja 7

  1.  

Mariusz Korecki

lekcja 7

  1.  

Arkadiusz Kosim

lekcja 1

  1.  

Paweł Łupicki

lekcja 1

  1.  

Kamila Małek

lekcja 8

  1.  

Magdalena Masłowska

lekcja 9

  1.  

Anna Matoga

lekcja 8

  1.  

Monika Mela

lekcja 9

  1.  

Mirosław Nir

lekcja 9

  1.  

Edyta Orzechowska

lekcja 9

  1.  

Monika Ozga

lekcja 8

  1.  

Monika Połetek

lekcja 9

  1.  

Anna Prejbisz

lekcja 8

  1.  

Aneta Rowińska

  1.  

Grażyna Redźko

lekcja 7

  1.  

Agnieszka Rutkiewicz

lekcja 7

  1.  

Konrad Rutkiewicz

lekcja 9

  1.  

Radosław Ryżewski

lekcja 9

  1.  

Tomasz Sadowski

lekcja 9

  1.  

Grażyna Sawicka

lekcja 7

  1.  

Magdalena Sibilska

lekcja 7

  1.  

Monika Siedlecka

lekcja 9

  1.  

Grzegorz Sikorski

lekcja 9

  1.  

Eliza Sławińska

lekcja 1

  1.  

Iwona Szwarczyńska

lekcja 9

  1.  

Marta Szymańska

lekcja 7

  1.  

Katarzyna Wergieluk

lekcja 9

  1.  

Agnieszka Węgłowska

lekcja 8

  1.  

Mariusz Wierzchosławski

lekcja 9

  1.  

Kamila Widzisz

lekcja 8

  1.  

Zuzanna Witwicka

lekcja 9

  1.  

Barbara Zaton

lekcja 8

  1.  

Dorota Zawieja

lekcja 9

  1.  

Joanna Zdanowicz

lekcja 9

  1.  

Ewa Żuławska

lekcja 8

 

6. Organizacja praktyk zawodowych w technikum.

a)Od 26.10.2020r. wprowadzone zostają zmiany w organizacji i  harmonogramie praktyk zawodowych.

b) W przypadku, gdynie będzie możliwe odbycie praktyk zawodowych w rzeczywistych, stacjonarnych warunkach pracy i zgodnie ze zmienionym harmonogramem,  praktyki zawodowe będą realizowane zdalnie - w formie projektu edukacyjnego lub wirtualnego przedsiębiorstwa, mogą być także zaliczone na podstawie dotychczasowego doświadczenia zawodowego bądź zrealizowanego wcześniej wolontariatu lub stażu zawodowego.

 

Praktyki zawodowe zaplanowane do realizacji w okresie całkowitych ograniczeń związanych z COVID-19są przesunięte na okres, w którym będzie możliwe odbycie praktycznej nauki zawodu w rzeczywistych, stacjonarnych warunkach pracy, i powinny zostać zrealizowane do końca roku szkolnego 2020/2021. W związku z tym uczniowie klasy 2TLG mający rozpocząć praktykę zawodową od 16.11.2020 r. uczestniczą w zajęciach zdalnych wg obowiązującego planu zajęć dydaktycznych.

Wprowadzone zostają zmiany w terminarzu praktyk zawodowych . W przypadku realizacji praktyk zawodowych w okresie ferii letnich czas trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów odbywających praktyki ulega skróceniu. W przypadku znacznego przedłużenia przerwy w nauczaniu stacjonarnym w szkołach i braku możliwości realizacji praktyk zawodowych w zakładach pracy praktyki te będą realizowane zdalnie w formie projektu edukacyjnego lub wirtualnego przedsiębiorstwa. Mogą być także zaliczone na podstawie dotychczasowego doświadczenia zawodowego bądź zrealizowanego wcześniej wolontariatu lub stażu zawodowego.

 

Nowy terminarz praktyk zawodowychroku szkolnym 2020/21 - zmiana od 26.10.2020 r.

lp.

klasa

zawód

podstawa programowa /zakres kwalifikacji

wymiar godzin

 nowy planowany termin

1.

2TIg

technik informatyk

2019/INF.02

140

01.02-26.02.2021

 

2.

2TRg

technik reklamy

2019/PGF.07

140

01.03-26.03.2021

 

3.

3TI

technik informatyk

 

2017/EE.09

160

04.05-31.05.2021

4.

3TL

technik logistyk

 

2017/AU.22 i AU.32

160

17.05 -12.06.2021

bez 11.06.2021

   5.

3TR

technik organizacji reklamy

2017/AU. 29  i AU.30

160

17.05 -12.06.2021

bez 11.06.2021

6.

3TH

technik hotelarstwa

 

2017/TG.13

160

17.05 -12.06.2021

bez 11.06.2021

7.

3TG

technik żywienia i usług gastronomicznych

2017/TG.07 i TG.16

160

17.05 -12.06.2021

bez 11.06.2021

8.

2TLg

technik logistyk

2019/ SPL.01

140

28.06-24.07.2021

 

 *Terminy realizacji praktyk zawodowych mogą  ulec zmianie z przyczyn organizacyjnych, bądź wytycznych MEN.

 

7. Organizacja kształcenia zawodowego w branżowej szkole I stopnia.

Kształcenie zawodowe uczniów branżowej szkoły 1 stopnia od 24.10.2020r. do odwołania

a)Uczniowie branżowych szkół I stopnia będący młodocianymi pracownikami są zwolnieni z obowiązku świadczenia pracy na mocy art. 15f specustawy z dnia 2 marca 2020 r.
o szczególnych rozwiązaniach związanych z COVID-19.

b)Zajęcia z zakresu teoretycznego dokształcania zawodowego są  prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.

8. Organizacja pracy biblioteki

  1. 1)Nauczyciele bibliotekarze pracują zgodnie z bieżącym harmonogramem pracy:

 

PONIEDZIAŁEK

7.50 – 15.30

WTOREK

8.00 – 15.00

ŚRODA

7.50– 15.30

CZWARTEK

7.55 – 15.35

PIĄTEK

7.50 – 14.30

 

  1. 2)Nauczyciele bibliotekarze udostępniają za pomocą e-dziennika i na stronie internetowej szkoły z zakładce ZDALNA NAUKA (BIBLIOTEKA) listy narzędzi i technologii informacyjno – komunikacyjnych wspierających edukację uczniów i pracę nauczycieli

 

  1. 3)Uczniowie i nauczyciele mogą kontaktować sięww. sprawach z nauczycielami bbliotekarzami[Aleksandra Grochala – Hawrylewicz, Anna Prejbisz, Edyta Juncewicz – Trela, Urszula Hetnar] za pomocą e-dziennika.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad zdalnego nauczania zostały skierowane
do rodziców/opiekunów oraz uczniów za pomocą dziennika elektronicznego
w dniu 23.10.2020r.

 

 

Drukuj

Quiz wiedzy o książce

Opublikowano w Aktualności

 

      Kwiecień jest miesiącem książki i praw autorskich i z tej okazji w środę 21.04. odbył się szkolny quiz wiedzy o książce , w którym, jak co roku, wzięli udział uczniowie klas I. Quiz składał się z 30 pytań i został przeprowadzony online na platformie Quiziz.

 

Uczniowie z najwyższymi wynikami:
Gracjan Piela 1 TL – 100 %
Alan Jasiński 1 TL – 97 %
Wynik 93 % osiągnęła spora grupka uczniów:
Dawid Granat 1 TL
Jesica Gajewska 1 TL
Gracjan Kasuła 1 TR
Adrian Siomucha 1 TL
Jakub Kozaczuk 1 TR
Agnieszka Sowa 1 TR
Julia Guszpit 1 TL
Mamy nadzieję, że zabawa była przednia. Gratulujemy i dziękujemy za udział!

Drukuj

Projekt językowy „Dzień z książką”

Opublikowano w Aktualności

    23 kwietnia z okazji Światowego Dnia Książki nauczyciele języków obcych zrealizowali na zajęciach lekcyjnych projekt „Dzień z książką”. W tym dniu uczniowie czytali lub słuchali fragmentów książek w języku angielskim i niemieckim. Celem lekcji była popularyzacja literatury obcojęzycznej, zapoznanie młodzieży z autorami i tytułami oraz technikami czytania książek.

    Czytanie książek fabularnych w obcym języku to jedna z metod nauki języka obcego. Umiejętność ta wydaje się trudna, dlatego zaczynając swoją przygodę z czytaniem w języku obcym powinniśmy sięgnąć po coś lekkiego, krótkiego, a w rozumieniu tekstu skupić się na kontekście i sensie zdania lub czytać o tym, co nas interesuje. Lubisz gotować? Czytaj przepisy kulinarne i książki kucharskie w swoim języku docelowym. Jesteś fanem Gwiezdnych Wojen? Wybierz komiks SF. Czytanie o swoim hobby sprawi, że na pewno nie będzie trudno i nudno. Można też dobrać książkę do swojego poziomu zaawansowania i skorzystać z oferty edukacyjnych wydawnictw językowych. Najważniejsze jest, aby nie zniechęcać się po pierwszej stronie i pamiętać, że praktyka czyni mistrza.

Drukuj

Lotniskowe Targi Zawodoznawcze

Opublikowano w Aktualności

    Dnia 22 kwietnia br. klasy Technikum hotelarskiego wzięły udział w II Lotniskowych Targach Zawodoznawczych, zorganizowanych przez Centrum Edukacji Lotniczej Kraków Airport. Ze względu na obowiązujące obostrzenia odbyły się one online.

    Tegoroczna edycja Targów pozwoliła na poznanie lotniska od środka. Można było dowiedzieć się m.in. na czym polega praca sokolnika na lotnisku i jakie niedozwolone przedmioty przewozili turyści np. naszyjnik z zębów kota afrykańskiego czy torebkę z głową krokodyla.

W Targach wzięło udział ponad 30 przedstawicieli różnych firm, służb oraz działów Kraków Airport. 

Drukuj

Wyniki konkursu wiedzy ochrony środowiska

Opublikowano w Aktualności

Wyniki konkursu wiedzy ochrony środowiska„Współczesna misja to mniejsza niska emisja. NIE dla SMOGU”.

 

      Marcelina Szczepaniak z klasy III TR zajęła I miejsce w kategorii Szkoły Ponadpodstawowe kl. III - IV, a Jakub Muszka z klasy II TIp zajął I miejsce w kategorii Szkoły Ponadpodstawowe kl. I- II.

Gratulujemy Marcelinie i Jakubowi :)