A- A A+

Film promocyjny 2020

 

 

F

i

l

m

 

p

r

o

m

o

c

y

j

n

y

BEZPŁATNY DOSTĘP DO DZIENNIKA ELEKTRONICZNEGO DLA RODZICÓW I UCZNIÓW!!!!
Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu
Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu
Liceum ogólnokształcące o profilu proobronnym z elementami ratownictwa medycznego
Technikum organizacji reklamy
Technikum hotelarskie
Technikum hotelarskie
Technikum gastronomiczne
Technikum gastronomiczne
Liceum ogólnokształcące ratownictwo medyczne i promocja zdrowia
Technikum informatyczne
Branżowa Szkoła I stopnia
Technikum logistyczne
Drukuj

Zakończenie roku szkolnego klas maturalnych

Opublikowano w Aktualności

Zakończenie roku szkolnego klas maturalnych ZSZiO im. KLZ w Lubaniu

Drodzy Absolwenci

Czas mija nieubłaganie.

Dzisiaj, tj. 24.04.2020r., kończycie naukę w szkole. Przed Wami egzaminy zewnętrzne (maturalne i potwierdzające kwalifikacje w zawodzie). Z uwagi na obecną epidemię koronawirusa w Polsce i na świecie, organizacja i terminy tych egzaminów musiały ulec zmianie. Wszyscy oczekujemy na bezpieczny czas, aby je przeprowadzić. Natychmiast po otrzymaniu konkretnych informacji na ten temat, powiadomimy Was drogą elektroniczną (za pomocą dziennika elektronicznego i strony internetowej szkoły). W razie pytań i wątpliwości będziecie mogli się kontaktować z wychowawcami i sekretariatem szkoły. W dniach, kiedy zgłosicie się na egzaminy zewnętrzne, będziecie mogli rozliczyć się z biblioteką i załatwić inne sprawy, odebrać dokumenty, a także potwierdzić własnoręcznym podpisem odbiór oryginału świadectwa, które zostało wysłane dzisiaj listem poleconym. Podpisy zostaną zebrane na podstawie kart zwrotnego potwierdzenia odbioru. Fakt ten zostanie odnotowany w dokumentacji szkoły. Kończycie szkołę w szczególnie trudnym dla nas wszystkich czasie, tego nikt z nas nie mógł przewidzieć, dlatego musieliśmy podjąć wiele trudnych decyzji, wbrew temu, czego życzyliśmy Wam i sobie. Jedną z tych decyzji był wybór formy wręczenia świadectw ukończenia szkoły. Zdecydowaliśmy się na wysłanie ich tradycyjną pocztą, listem poleconym. W ten sposób w miarę szybko i bezpiecznie otrzymacie oryginały świadectw. Zrezygnowaliśmy z innych możliwych form, np. elektronicznej, mając świadomość tego, że nie każdy z Was ma możliwość wydrukowania kopii w domu.

Drukuj

Informacje dla rodziców 24.04.2020

Opublikowano w Aktualności

Szanowni Państwo Rodzice i Opiekunowie!

 Zgodnie z wcześniejszymi komunikatami uprzejmie informujemy, że decyzją MEN (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 24.04.2020r zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 ):

1. Zamknięte są szkoły do 24.05.2020 r.

2. Od 15.04.2020 r. nadal obowiązuje nauka na odległość.

3. W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkoły zawiesza się praktyczną nauki zawodu oraz staż uczniowski.

 

 

      MEN ogłosił nowe terminy egzaminów oraz poinformował, że tegoroczne matury odbędą się bez części ustnej egzaminu:

 

  • 8 – 29.06.2020 – egzaminy maturalne
  • 22.06 – 9.07 - egzaminy potwierdzające kwalifikacje w zawodzie

 

 

                    Serdecznie Państwa pozdrawiam

Dyrektor Szkoły

Lidia Błażków

Drukuj

Informacje dla uczniów 24.04.2020

Opublikowano w Aktualności

Drodzy Uczniowie!

Zgodnie z wcześniejszymi komunikatami uprzejmie informujemy, że decyzją MEN (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 24.04.2020r zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 ):

1. Zamknięte są szkoły do 24.05.2020 r.

2. Od 15.04.2020 r. nadal obowiązuje nauka na odległość.

3. W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkoły zawiesza się praktyczną nauki zawodu oraz staż uczniowski.

 

 MEN ogłosił nowe terminy egzaminów oraz poinformował, że tegoroczne matury odbędą się bez części ustnej egzaminu:

 

  • 8 – 29.06.2020 – egzaminy maturalne
  • 22.06 – 9.07 - egzaminy potwierdzające kwalifikacje w zawodzie

  

                             Z serdecznymi pozdrowieniami

                   Dyrektor Szkoły

                   Lidia Błażków

 

Drodzy Uczniowie!

 

Zgodnie z wcześniejszymi komunikatami uprzejmie informujemy, że decyzją MEN (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 09.04.2020r zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 ):

1. Zamknięte są szkoły do 26.04.2020 r.

2. Od 15.04.2020 r. nadal obowiązuje nauka na odległość.

3. W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkoły zawiesza się praktyczną nauki zawodu oraz staż uczniowski.

 

Z przekazanego komunikatu przez MEN wynika, że matury odbędą się nie wcześniej niż w drugiej połowie czerwca. O terminie będą powiadomieni zainteresowani na 3 tygodnie przed rozpoczęciem egzaminu maturalnego. Z komunikatu wynika również , że na razie nie ma powodu, żeby rok szkolny został przedłużony.

 

Klasyfikacja uczniów klas maturalnych w naszej szkole odbędzie się 20.04.2020r zgodnie z aktualną organizacją pracy szkoły. O terminie i formie wręczenia świadectw ukończenia szkoły powiadomimy po otrzymaniu odpowiednich komunikatów.

 

Drodzy Uczniowie!

 

Życzę Wam zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, powrotu do stabilnego, normalnego życia oraz wiele powodów do radości mimo obecnej sytuacji.

 

Z serdecznymi pozdrowieniami

 

Dyrektor Szkoły

Lidia Błażków

Drukuj

INFORMACJA DLA RODZICÓW I UCZNIÓW ZSZiO im.KZL w LUBANIU

Opublikowano w Aktualności

W związku z zawieszeniem zajęć w ZSZiO im. KZL w Lubaniu z powodu pandemii, podajemy ważne numery telefonów i mailowe adresy kontaktowe:

1. Kontakt ze szkołą:

Sekretariat szkoły tel. 75/722 25 30

Adres email szkoły –  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

2. Kontakt w sprawach wychowawczych (w zakresie organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej i doradztwa zawodowego):

Harmonogram pracy i adres mailowe:

                a) pedagogów szkolnych

 

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sylwia Kowalska

10.30-15.30

10.00-15.30 

8.30-15.30

8.30-14.00 

08.00-15.30

Monika

Kruk-Bagińska

8.00-13.00

8.00-13.30

8.00-12.30

8.00-14.00

8.00-12.00

Aleksandra Kliś

----------

13.25-14.25

-----------

13.40-15.30

12.45-15.15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adres email:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

              b) specjalistów prowadzących zajęcia rewalidacyjne i specjalistyczne( terapia pedagogiczna, terapia logopedyczna)

  • Rewalidacja- Aleksandra Kliś  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Grupa I- wtorek- 14.25-15.25, czwartek 15.30-16.30

Grupa II- poniedziałek- 13.40-15.40

  • Terapia pedagogicznaSylwia Kowalska

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Grupa I – wtorek 14.35-15.20

Grupa II- środa 8.55- 9.40

Grupa III- piątek 12.45-13.30

Grupa IV-piątek 14.35-15.20

Grupa V- czwartek 9.50-10.35

Grupa VI- środa 9.50-11.35

Grupa VII- czwartek 8.00-8.45

Grupa VIII- czwartek 8.55-9.40

  • Terapia logopedycznaKamila Małek    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Grupa I- czwartek- 14.25-15.20, piątek- 13.40-14.25

                                                  Anna Ostrowska    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Grupa I- czwartek- 8.50-9.40, piątek- 11.50-12.35

Grupa II - piątek- 12.45-13.30

 

3. Problemy techniczne:

Numery telefonów i harmonogram konsultacji z informatykami:

 

Imię i nazwisko nauczyciela/ telefon

 

Poniedziałek

 

Wtorek

 

Środa

 

Czwartek

 

Piątek

Mirosław Nir

Tel. 601 480 994

-

8.00-8.45

11.50-12.35

10.55-11.40

12.45-13.30

                               Magdalena Sibilska

Tel. 792 810 328

13.40-14.25

-

11.50-12.35

-

-

Ewa Żuławska

Tel. 604 759 137

-

-

11.50-12.35

-

8.00-8.45

 

4. Szczegółowe informacje dotyczące zasad zdalnego nauczania zostały skierowane do rodziców/opiekunów oraz uczniów za pomocą dziennika elektronicznego.

 W sytuacjach dotyczących zajęć dydaktycznych i uzupełniania wiadomości prosimy o kontakt z wychowawcą oraz nauczycielem przedmiotu za pośrednictwem dziennika elektronicznego i innych dostępnych nośników informacji.

5. Konsultacje zdalne poprzez dziennik elektroniczny z nauczycielami dla uczniów i rodziców:

            Legenda:

 

              R – konsultacje dla RODZICÓW

               U – konsultacje dla UCZNIÓW

Lp

Imię i nazwisko nauczyciela

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

1.        

Marlena Adler

 

 

 

 

 11.00 - 12.00 

R, U

 

  1.  

Anna Bednarska

 

9.00 – 10.00

R, U

 

 

 

 

  1.  

Anna Borczyk

 

14.00 – 15.00

R, U

 

 

 

 

  1.  

Magdalena Brzozowska

10.35 – 11.35

R

 

10.35 – 11.35

U

 

 

  1.  

Izabela Byk

 

 

 

 

16.00 – 17.00

R, U

 

  1.  

Marian Fudala

 

14.30 – 15.15

R

 

13.40 – 14.25

U

 

  1.  

Izabella Gawron

 

 

 

 

12.00 – 13.00

R, U

  1.  

Małgorzata

Gut-Twardowska

 

 

 

15.30 – 16.15

R, U

 

  1.  

Aleksandra

Grochala-Hawrylewicz

14.30 – 15.30

U

14.30 – 15.30

R

 

 

 

  1.  

Urszula Hetnar

 

 

15.00 – 15.45

R, U

 

 

  1.  

Aneta Ignaciuk

15.25 – 16.10

R, U

 

 

 

 

  1.  

Agnieszka Jasińska- Dinsber

 

 

 

 

10.55 – 11.40 U

13.30 – 14.25 R

  1.  

Katarzyna Jaskółowska

 

 

13.00 – 13.45

R, U

 

 

  1.  

Jan Jaworski

 

 

 

 

13.00 – 13.45

R, U

  1.  

Marta Kabata

 

 

 

14.30 – 15.15

R, U

 

  1.  

Aleksandra Kalinowska

 

9.00 – 10.00

R, U

 

 

 

  1.  

Mariusz Korecki

 

 

12.00 – 13.00

R

12.00 – 13.00

U

 

  1.  

Sylwia Kowalska

 

14.00 – 14.45

R, U

 

 

 

  1.  

Piotr Kozaczuk

 

 

13.30 – 14.23

R, U

 

 

  1.  

Monika Kruk-Bagińska

 

 

 

14.00 – 15.00

R, U

 

  1.  

Krystyna Lewicka

 

 

 

16.00 – 17.00

R, U

 

  1.  

Monika Łyp

 

 

 

14.30 – 15.15

R, U

 

  1.  

Kamila Małek

 

11.50 – 12.35

R, U

 

 

 

  1.  

Magdalena Masłowska

 

 

9.00 – 10.00

R, U

 

 

  1.  

Anna Matoga

 

 

9.00 – 10.00

R, U

 

 

  1.  

Monika Mela

 

 

15.20 – 16.00

R, U

 

 

  1.  

Mirosław Nir

 

 

 

10.55 – 11.40

R, U

 

  1.  

Dorota Ołpińska

 

11.50 – 12.35

R, U

 

 

 

 

  1.  

Edyta Orzechowska

 

 

14.30 – 15.00

R

8.55 – 9.40

U

 

  1.  

Anna Ostrowska

 

14.30 – 15.30

R, U

 

 

 

  1.  

Monika Ozga

 

 

 

 

14.30 – 15.15

R, U

  1.  

Monika Połetek

 

 

 

13.30 – 14.00

R

15.30 – 16.00

U

  1.  

Anna Prejbisz

 

 

12.35 – 13.35 U

13.35 – 14.35 R

 

 

  1.  

Aneta Rowińska

 

 

14.35 – 15.20

R, U

 

 

  1.  

Grażyna Redźko

16.00 – 16.30

U

 

15.00 – 15.30

R

 

 

  1.  

Agnieszka Rutkiewicz

 

 

12.45 – 13.30

R, U

 

 

  1.  

Konrad Rutkiewicz

14.35 – 15.20

R, U

 

 

 

 

  1.  

Tomasz Sadowski

 

 

15.15 – 16.00

R, U

 

 

  1.  

Grażyna Sawicka

8.00 – 9.00

R, U

 

 

 

 

  1.  

Magdalena Sibilska

 

13.30 – 14.25

R, U

 

 

 

  1.  

Teresa Siergiejewicz

 

 

 

12.45 – 14.00

R, U

 

  1.  

Eliza Sławińska

 

 

 

12.00 – 12.30

R, U

 

  1.  

Iwona Szwarczyńska

 

 

9.50 – 10.35

R, U

 

 

  1.  

Marta Szymańska

12.00 – 12.30

U

 

12.00 – 12.30

R

 

 

  1.  

Katarzyna Wergieluk

 

12.00 – 12.45

R, U

 

 

 

  1.  

Agnieszka Węgłowska

13.40 – 14.25

R, U

 

 

 

 

  1.  

Mariusz Wierzchosławski

10.00 – 11.00

R, U

 

 

 

 

  1.  

Kamila Widzisz

 

 

 

10.55 – 11.40

R, U

 

  1.  

Zuzanna Witwicka

 

 

 

15.30 – 16.15

R, U

 

  1.  

Maria Wyspiańska

 

 

13.30 – 14.15

R, U

 

 

  1.  

Barbara Zaton

 

 

10.55 – 11.40

R, U

 

 

  1.  

Dorota Zawieja

 

 

13.00 – 14.00

R, U

 

 

  1.  

Joanna Zdanowicz

10.00 – 10.30

R, U

14.30 – 15.00

R, U

 

 

 

  1.  

Ewa Żuławska

 

8.00 – 8.45

R, U

 

 

 

6. Najważniejsze telefony ogólnopolskie i lubańskiego systemu wsparcia:

INSTYTUCJE POMOCOWE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH

                                                                                              NAZWA INSTYTUCJI

                                                             NUMER TELEFONU

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Lubaniu

Numer alarmowy 696 476 475   wyłącznie do przyjmowania zgłoszeń o zaistnieniu zagrożenia zdrowia publicznego

Infolinia Funduszu Zdrowia

800 190 590 dotyczący postepowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronowirusem

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Lubaniu

75 646 51 10

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaniu

75 64 61 170

75 64 61 171

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu

75 646 46 36

75 722 21 50

Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu

75 722 90 00

Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu

Oddział Psychiatryczny dla Dzieci

Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dzieci I Młodzieży

571 334 879

756 494 706

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu

Oddział Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży

+48 571 306 307

Fundacja " Dajemy dzieciom siłę"

dla dzieci i młodzieży do 18 r. ż. 

dla rodziców i nauczycieli:

116 111

www.116111.pl

800 100 100

www.800100100.pl

ITAKA – antydepresyjny telefon zaufania

tel. 22 484 88 01

czynny w poniedziałki i czwartki od 17.00 do 20.00

800 70 2222

numer całodobowy

Telefon Zaufania dla Osób Dorosłych w Kryzysie Emocjonalnym

116 123

7. UWAGA!

Przypominamy, że podstawowym warunkiem skuteczności ograniczenia rozprzestrzeniania się koronowirusa jest rygorystyczne przestrzeganie zasad higieny osobistej. Koniecznie jest również bieżące śledzenie komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS), Ministerstwa Zdrowia (MZ) i Ministerstwa Edukacji Narodowej (MEN) o sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz informacji przesyłanych przez dyrektora szkoły lub wychowawców. Wszelkie informacje o zagrożeniu koronawirusem oraz o sposobach zapobiegania można znaleźć na stronie https://gis.gov.pl/kategoria/aktualnosci/ 

 

Lp

Imię i nazwisko nauczyciela

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

1.        

Marlena Adler

 

 

 

 

 

 

  1.  

Anna Bednarska

 

9.00 – 10.00

R, U

 

 

 

 

  1.  

Anna Borczyk

 

14.00 – 15.00

R, U

 

 

 

 

  1.  

Magdalena Brzozowska

 

10.35 – 11.35

R

 

10.35 – 11.35

U

 

 

  1.  

Izabela Byk

 

 

 

 

16.00 – 17.00

R, U

 

  1.  

Marian Fudala

 

 

14.30 – 15.15

R

 

13.40 – 14.25

U

 

  1.  

Izabella Gawron

 

 

 

 

 

12.00 – 13.00

R, U

  1.  

Małgorzata

Gut-Twardowska

 

 

 

 

15.30 – 16.15

R, U

 

  1.  

Aleksandra

Grochala-Hawrylewicz

14.30 – 15.30

U

14.30 – 15.30

R

 

 

 

  1.  

Urszula Hetnar

 

 

 

15.00 – 15.45

R, U

 

 

  1.  

Aneta Ignaciuk

 

15.25 – 16.10

R, U

 

 

 

 

  1.  

Agnieszka Jasińska- Dinsber

 

 

 

 

 

10.55 – 11.40 U

13.30 – 14.25 R

  1.  

Katarzyna Jaskółowska

 

 

 

13.00 – 13.45

R, U

 

 

  1.  

Jan Jaworski

 

 

 

 

 

13.00 – 13.45

R, U

  1.  

Marta Kabata

 

 

 

 

14.30 – 15.15

R, U

 

  1.  

Aleksandra Kalinowska

 

 

9.00 – 10.00

R, U

 

 

 

  1.  

Mariusz Korecki

 

 

 

12.00 – 13.00

R

12.00 – 13.00

U

 

  1.  

Sylwia Kowalska

 

 

14.00 – 14.45

R, U

 

 

 

  1.  

Piotr Kozaczuk

 

 

 

13.30 – 14.23

R, U

 

 

  1.  

Monika Kruk-Bagińska

 

 

 

 

14.00 – 15.00

R, U

 

  1.  

Krystyna Lewicka

 

 

 

 

16.00 – 17.00

R, U

 

  1.  

Monika Łyp

 

 

 

 

14.30 – 15.15

R, U

 

  1.  

Kamila Małek

 

 

11.50 – 12.35

R, U

 

 

 

  1.  

Magdalena Masłowska

 

 

 

 

 

 

  1.  

Anna Matoga

 

 

 

9.00 – 10.00

R, U

 

 

  1.  

Monika Mela

 

 

 

15.20 – 16.00

R, U

 

 

  1.  

Mirosław Nir

 

 

 

 

10.55 – 11.40

R, U

 

  1.  

Dorota Ołpińska

 

11.50 – 12.35

R, U

 

 

 

 

  1.  

Edyta Orzechowska

 

 

 

14.30 – 15.00

R

8.55 – 9.40

U

 

  1.  

Anna Ostrowska

 

 

14.30 – 15.30

R, U

 

 

 

  1.  

Monika Ozga

 

 

 

 

 

14.30 – 15.15

R, U

  1.  

Monika Połetek

 

 

 

 

13.30 – 14.00

R

15.30 – 16.00

U

  1.  

Anna Prejbisz

 

 

 

12.35 – 13.35 U

13.35 – 14.35 R

 

 

  1.  

Aneta Rowińska

 

 

 

14.35 – 15.20

R, U

 

 

  1.  

Grażyna Redźko

 

16.00 – 16.30

U

 

15.00 – 15.30

R

 

 

  1.  

Agnieszka Rutkiewicz

 

 

 

12.45 – 13.30

R, U

 

 

  1.  

Konrad Rutkiewicz

 

14.35 – 15.20

R, U

 

 

 

 

  1.  

Tomasz Sadowski

 

 

 

15.15 – 16.00

R, U

 

 

  1.  

Grażyna Sawicka

 

8.00 – 9.00

R, U

 

 

 

 

  1.  

Magdalena Sibilska

 

 

13.30 – 14.25

R, U

 

 

 

  1.  

Teresa Siergiejewicz

 

 

 

 

12.45 – 14.00

R, U

 

  1.  

Eliza Sławińska

 

 

 

 

12.00 – 12.30

R, U

 

  1.  

Iwona Szwarczyńska

 

 

 

9.50 – 10.35

R, U

 

 

  1.  

Marta Szymańska

 

12.00 – 12.30

U

 

12.00 – 12.30

R

 

 

  1.  

Katarzyna Wergieluk

 

 

12.00 – 12.45

R, U

 

 

 

  1.  

Agnieszka Węgłowska

 

13.40 – 14.25

R, U

 

 

 

 

  1.  

Mariusz Wierzchosławski

 

10.00 – 11.00

R, U

 

 

 

 

  1.  

Kamila Widzisz

 

 

 

 

10.55 – 11.40

R, U

 

  1.  

Zuzanna Witwicka

 

 

 

 

15.30 – 16.15

R, U

 

  1.  

Maria Wyspiańska

 

 

 

13.30 – 14.15

R, U

 

 

  1.  

Barbara Zaton

 

 

 

10.55 – 11.40

R, U

 

 

  1.  

Dorota Zawieja

 

 

 

13.00 – 14.00

R, U

 

 

  1.  

Joanna Zdanowicz

 

10.00 – 10.30

R, U

14.30 – 15.00

R, U

 

 

 

  1.  

Ewa Żuławska

 

 

8.00 – 8.45

R, U